top of page

Να ζήσεις μαμά, μανούλα, μάνα, μητέρα.

Αγκαλιά

Αν έπρεπε να περιγράψω την λέξη μαμά αυτήν την λέξη θα χρησιμοποιούσα


ΑΓΚΑΛΙΑ


Γιατί την αγκαλιά σου ζητούσα όταν ήμουνα βρεφάκι και αναζητούσα την ζεστασιά και τον γνώριμο ήχο της καρδιάς σου

Στην αγκαλιά σου έτρεχα όταν χτυπούσα σαν μικρό παιδάκι

Όταν πετύχαινα κάτι σε σένα ερχόμουνα και με σήκωνες ψηλά και με στριφογυρνούσες

Τα βράδια όταν είχα εφιάλτες μόνο εκεί μπορούσα να ηρεμήσω

Όταν αποφοιτούσα ήσουνα εκεί και με περίμενες με τα χέρια ανοιχτά, έτοιμη να με πάρεις αγκαλιά

Εκεί έτρεξα όταν φτεροκόπησε η καρδιά μου για πρώτη φορά

Και εκεί έτρεξα όταν ράγισε

Και την πρώτη μου φορά που έγινα μανούλα εσύ εκεί όπως πάντα έτοιμη να μου χαρίσεις την πιο μεγάλη αγκαλιά

Πάντα εκεί θα τρέχω

Πάντα θα αναζητώ την αγκαλιά σου

Δεν περνάει μέρα που να μην την θέλω

Όσα χρόνια κι αν περάσουν

Και μεγαλώνοντας νιώθω πόσο μου λείπει μερικές φορές και θέλω σαν μικρό μωρό να κουρνιάσω και πάλι εκεί

Εκεί μες στην ζεστή σου αγκαλιά κοντά στην καρδιά σου

Γιατί όσες αγκαλιές και να σου δώσω ποτέ δεν θα είναι αρκετές


Η αγκαλιά της μάνας είναι η πιο όμορφη, ουσιαστική αληθινή αγκαλιά στον κόσμο. Και είναι τόσο μεγάλη όσο η καρδιά της , που μέσα της έχει την δύναμη να χωρέσει όλη την αγάπη του κόσμου. Το καλύτερο βάλσαμο για τις πληγωμένες ψυχούλες μας.

Τελικά υπάρχουν φύλακες άγγελοι επί γης. Ο κόσμος είναι γεμάτος από δαύτους, είναι οι μανούλες μας.


Σε ευχαριστώ μανούλα μου για όλες τις αγκαλιές που μου χάρισες.


Να ζήσεις μαμά, μανούλα, μάνα, μητέρα.


Αφιερωμένο σε όλες τις μανούλες του κόσμου. Σε αυτές που γέννησαν τα παιδιά τους αλλά και σ ΄αυτές που τα μεγάλωσαν με όλη την δύναμη της ψυχής τους, γιατί μπορεί να μην μεγάλωσε ποτέ η κοιλιά τους αλλά φούσκωνε το στήθος τους από την υπερβολική, ανιδιοτελή αγάπη τους.

bottom of page