top of page

Νιώστε όμορφα γι’ αυτό που είστε!

Updated: Jan 19, 2020



“I’m a mother, and I look like one.”


Αυτές τις φωτογραφίες τις τράβηξα λίγες ώρες μετά την γέννηση της δεύτερης μου κόρης. Αρκετά ταλαιπωρημένη αλλά ευτυχισμένη και δυνατή για το μικρό μου θαυματάκι. Θυμάμαι η πρώτη νύχτα μαζί της ήταν εφιάλτης. Το μωρό απίστευτα ανήσυχο, το οποίο είχα δίπλα μου από την ώρα που γεννήθηκε μέχρι να βγούμε από την κλινική. Εγώ απ’ την άλλη υπέφερα ακόμη από πόνους καθώς η επίδραση από τον ορό δεν είχε περάσει και κάθε φορά που έβαζα το μωρό στο στήθος και η μήτρα έκανε συσπάσεις , ένιωθα ότι πέρναγα ξανά την διαδικασία της γέννας. Σιγά σιγά τα καταφέραμε, την επομένη το στήθος μου υπερβολικά σκληρό και φουσκωμένο, μόλις είχε κατέβει το γάλα, φαίνεται και στις φωτογραφίες. Η κοιλιά μου φανερά φουσκωμένη ακόμη. Βέβαια το φούσκωμα αυτό υποχώρησε την επόμενη κιόλας μέρα. Το πρόσωπο μου αν και δεν φαίνεται εδώ ήταν γεμάτο κόκκινα σημάδια από το σφίξιμο και την ένταση. Έμοιαζε λες και είχαν σπάσει μικρές φλέβες. Όμως παρόλα αυτά έλαμπε από ευτυχία. Ταλαιπωρημένη από την προηγούμενη μέρα, , με πόναγαν και οι ραφές της περινεοτομής αλλά ευτυχώς μπορούσα να σηκωθώ κανονικά να κρατήσω το μωρό, να την κάνω μπάνιο, με λίγη δυσκολία βέβαια αλλά τα κατάφερνα.

Ο λόγος που ήθελα να ανεβάσω αυτές τις φωτογραφίες είναι για να δείξω σε όλες εσάς τις μανούλες εκεί έξω πως μετά από μια εγκυμοσύνη το σώμα μας είναι λογικό να αλλάζει. Κι έτσι πρέπει να είναι. Δεν είμαστε τέλειες και δεν πειράζει καθόλου. Μέσα μας μεγαλώνει μια νέα ζωούλα που εμείς δημιουργήσαμε, πόσο σπουδαίο είναι αυτό; Γι’ αυτό μην νιώθετε άσχημα αν σας έχουν μείνει μερικά κιλά ή αν το στήθος έπεσε ή γεμίσατε ραγάδες. Αντιθέτως νιώστε όμορφα για αυτό που πετύχατε, το μικρό σας θαυματάκι.


ΥΓ:1ο: Ωραίες οι φωτογραφίες που ανεβάζουν άλλες μανούλες και οι απανταχού influencers , αλλά πιστεύω πως δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Καμιά μας δεν βγαίνει από μια γέννα αλώβητη, με μαλλί του κομμωτηρίου.


“My body has given me the greatest gift of my life.”




bottom of page